tisdag 26 november 2013

Lördag - Tisdag

Idag lördag, vaknade vi återigen till ett jäkla åskväder!
Trodde huset skulle flyga i luften.
Och det regnade som bara den!

Jag har ont i halsen idag också, men hoppas på att det går över.

Kl. 3 var det samling som vanligt på Chang Corner inför V75.

Vi åt lite middag på No Name innan vi drog ner till Changen för att kolla V75.

Idag blev det ju ingen utdelning på femmor och sexor, så det blev inga pengar alls tillbaka.
Men vi har det trevligt därnere, pratar lite, tar ett glas vin mm.


Söndag
Vaknade av att jag hade skitont i halsen, så jag drog till apoteket och fick lite pencillin.
Lika bra, inte kul att vara sjuk här nere.
Mulet väder idag också.
Vi har mest hängt på altanen och spelat Candy Crash, Roffe känner sig också lite förkyld och
hängig. Men det går över.
Blev både lunch och middag hemma på den egna restaurangen.

Måndag

Idag var det äntligen strålande sol igen!
Vi drog till Huahin, Roffe och jag. Vi har tandläkartid på eftermiddagen, och före det
tänkte vi passa på att göra lite ärenden på stan.



 Det blev en cykel till mig. Nu ska det cyklas.


Det blev även en stor och härlig hängmatta att ha på altanen.



Middag åt vi på Yuts när vi kom hem, tillsammans med Lars och Lena. Alltid lika trevligt!

Tisdag

Idag var det åter strålande sol!
Efter lite kontorsarbete drog vi ner till stranden. Jag då på cykel idag. Härligt!

Lunchen åt vi på stranden, blev bara lite omelett. Sen drog vi tillbaka igen för lite eftermiddagsvila!


Idag när vi kom hem till stranden, hade Piya varit här med ljuvliga orkideer! Tack snälla!
Vi fick dem bara för att vi är så snälla, sa hon!

Hon är underbar vår Piya!

Leffe och Fimmi kom förbi på eftermiddagen och fikade en stund, innan de drog tillbaka till Huahin.
Nu lite bloggning mm innan vi ska äta middag.

Ha det gott! Kram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar