måndag 10 februari 2014

Ny vecka!

I fredags tittade familjen Ilbäcks förbi, likaså Wille och Eva-Britt som kommit ner igen. Kul att träffas igen!


Nai, ett av Poys barn. Älskar att bada i poolen nere vid Sjöboa. Vi var förbi där en sväng innan vi åkte ner till stranden och åt middag. Det är verkligen mysigt på stranden på kvällarna.

Lördag fm blev på stranden och sen var Lena och jag ner och tränade innan vi gjorde V75 raden ihop med de andra damerna.

Jag hade kokat räkor som Eva-Britt och Wille var hem till oss och åt innan vi åkte till V75 på Chang Corner. Kaffe och kaka intog vi på Changen.

Vi damer fick 4  sexor. 400 kr. Alltid något!

Igår söndag var vi också på stranden i stort sett hela dagen. Gjorde ett litet dricka stopp hemma hos Lars och Lena innnan vi åkte hem och lagade middag. Blev isterband och stuvad vitkål! Som ni hör blir det mycket falangmat nu.


Så här har vi det!
Inte fel!



Idag har jag jobbat hela dagen. Roffe har varit på stranden. Kom förbi på lunchen, hade fixat lite lunch hemma. Nu är snart alla momsdeklarationer klara för denna gången. Skönt!

Nu stänger jag datorerna för idag. Blir att åka till marknaden och lite annan inhandling innan kvällen. Men nu först, dopp i poolen!



Många kramar!



2 kommentarer:

  1. Hej Lena
    Jag hoppas jag kommit till "rätt" person. Jag är cyklist och jag skall till Huya Yang 3 veckor nästa säsong. Jag har läst någonstans att det finns cyklar att hyra? Vet du något om detta? Stort tack på förhand. Med vänlig hälsning, Kristian Wejshag Skara

    SvaraRadera
  2. Sorry. Min mail är kristian@musiccenter.se :)

    SvaraRadera