torsdag 27 december 2012

27 december 2012

Frukost kl. 6, sen avfärd mot gamla flygplatsen i Bangkok, nu inrikesflygplats.


Vi flög med Air Asia till Chang Rai, nya, fina plan. Tog en timme drygt.





Mycket fina rum på hotellet.


Efter vi installerat oss på rummen, så tog vi oss iväg på en promenad ner på stan.


Var in på ett tempelområde och tittade. Lars kollar in elefanterna.


Hit in fick inte vi damer gå!!


Dags för lunch, skomakarlåda idag. Smakade bra!


Här får jag ett armband av en munk, som tillönskar mig mycket lycka i framtiden.


Roffe får också ett armband med lycka i!


Blev lite eftermiddagsöl i trädgården.


En stor guldklocka mitt i Chiang Rai stad.



Det pågick en stor blomsterfestival i staden. Helt otroliga blommor var planterade i parken som vi passerade på väg till nattmarknaden.








Hittade en restaurang mitt i nattmarknaden som vi slog oss ner på. Fanns massor av mat att välja på, för min del blev det chicken kebab, av dessa trevliga tjejer!


Blev inte så mycket shoppat ikväll heller, men en mycket trevlig kväll. Imorgon ska vi på utflykt, innan vi drar oss mot gränsen till Laos.

Mycket att se fram emot!

Kramar till er alla!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar