onsdag 12 december 2012

Onsdagen den 12 december 2012

Vaknade tidigt, så Roffe och jag gick ut och kikade lite när solen var på väg upp.


Solen på väg upp!



 Efter en härlig frukost började vår färd hemåt. Första stoppet blev vid bensinstationen.


Sen åkte vi förbi en massa gummi som hängde på tork.


Åt en sen lunch hemma när vi kom hem.

Jag har fått ont i halsen, så jag gick och la mig en stund. Roffe åkte ner till stranden för att läsa en stund.

På em åkte vi en sväng ner till Sjöboden för att prata med gubbarna. De satt i skuggan och njöt av livet. Snart dax för Wille och Mats att lämna Huay Yang för denna gången.

Middag blev hemma, ugnsfalukorv, det var riktigt gott!. Man blir sugen på svensk mat härnere, när man varit här ett tag. Sen är det skönt att bara vara hemma och slappa på kvällarna och titta lite på tv.

Imorgon drar Roffe och spelar golf, jag har ont i halsen och lite småfeber, så jag håller mig hemma.

God Natt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar