fredag 9 mars 2012

Torsdag 120308, Golf och arbete.

Idag satte jag mig och jobbade direkt när Roffe åkte till Huahin för att spela golf.
Efter mitt förmiddagsjobb åkte jag ner till Wille och Eva-britt för att säga hejdå. Dom ska också åka hem idag. Fick kaffe och liten pratstund hos dem.
Moppade sen vidare hemåt, och sen tog jag bilen och åkte till Prachuap, för att få dessa bankärenden avklarade. Idag var banken öppen och allt blev uträttat.

Hem och fortsatte jobba. Städtanten kom sen på eftermiddagen och gjorde fint hemma hos oss. Varje torsdag kommer hon. När hon sen skulle städa av golven och uteplatsen, så drog jag ner till Lars och Lena och pratade en stund.

Roffe kom hem glad i hågen. Hade vunnit både utrundan och totalen. Grattis! Bjöd sen över Lars och Lena på hemgjord paj, ost och skinka, samt lite annat smått och gott. Blev en trevlig men tidig kväll.

Sog Gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar