onsdag 14 november 2012

Torsdagen den 15 november 2012

Imorse ringde klockan tidigt, 6! Roffe skulle ju iväg och spela golf. Jag hängde med till Chang Corner och tog betalt av alla, och sen tog jag en timmes träning inne på gymet. Kul att vara igång igen!

Sen moppade jag vidare mot Jim, för att få naglar och tår fixade. Åkte sen hem och jobbade lite. Poi höll fortfarande på att städa när jag kom, så nu har vi ett rent och fint hem igen!

 Så här fina blev tåna  (lite svullen av värmen)


Så här fint dekorerar Poi när hon städat klart!




Palmerna växer sig fina nu när det fått lite mer jord och näring.


 Altanen väntar på soffan vi beställt, hoppas den kommer imorgon.

 Härliga orkideer som man kan frossa i härnere, kostar inte många kronor.

 Jag tror den heter Hibiskus, växer som sjutton iallafall.

 Drakväxt eller nåt sånt, fina i allafall.

Födelsedagspresenterna pryder sin plats.

Efter jobb och lunch blev det slappa i solstolen samt vila en stund. Skypade med Alex, kul att
prata med er därhemma.

Nu väntar jag på att Roffe ska komma hem från golfen, då ska vi iväg till Hebbe och fira att han fyller 70 år.

På återseende!

 Efter att tagit en drink hos oss drog vi till kalaset. Uffe och Ola hade en ölandsbonde med sig, som var här och hälsade på från Phuket.

 Hela ligan!

Sofia är uppe och dansar.

 Födelsedagsbarnet, him self.

 Janne och PJ sjunger och spexar.

 Lars! Håll reda på händerna!

Lilla Sofia ville sjunga och dansa hela tiden. Här karaoke.

Ja, det var en mycket trevlig fest i goda vänners lag. Tack för en trevlig kväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar