söndag 6 januari 2013

Söndag 6 jan 2013

Idag långpromenad! Ska bli skönt att komma igång med det igen.

En omelett till frukost, och lite gott kaffe!  Härlig start på söndagen!

Förmiddagen var vi iväg på lite olika ärenden, Roffe fixade nytt batteri till min moppe, jag var och pratade med hyresgäster som jag har nere, samt lite annat.

Lunchen tänkte vi äta på No Name, gamla Anns restaurang, men det var så mycket folk så vi åkte vidare till Jubu-Jubu.
Vi har pratat om denna restaurang flera gånger, men aldrig åkt dit.

Det var en barnfamilj där när vi kom, men dom åkte då, så vi fick vår mat mycket snabbt.

Restaurangen ligger på Lotus vägen, på vänster sida om du kommer nerifrån.
Mycket trevlig personal!

Vi tog varsin "stuffed omelett". Det smakade kanon!

På eftermiddagen åkte jag ner till Colibri för att ordna inför nya hyresgäster som skulle komma, Lena Ehns kusin med familj.

Sen tog vi en tur på moppen till marknaden, vi köpte fläskfile som vi ska tillaga hemma ikväll. Nu har man varit borta så mycket, så det är skönt att bara vara hemma och mysa lite.

Vi hörs imorgon igen!

Många av er har väl sin första arbetsdag imorgon, efter alla julhelger. Ha det så bra allihopa! Jag ska också jobba ikapp imorgon, efter att legat på latsidan nu under helgerna!

Kramiz!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar