fredag 18 januari 2013

Torsdag 17 jan 2013

Om en vecka åker jag hem till Sverige för att jobba i 14 dagar. Tiden har gått väldigt fort här nere. Jag får hoppas att det inte är så kallt när jag kommer hem!

Imorse åkte vi till Black Mountain, vi var 8 stycken.


Här är första bollen med sina caddies. Scott, Tord, Kjell och Rebecka.


Alla dagens spelare!


Caddien väntar på att vi ska slå ut.


En del tog en öl innan rundan, de kallar det en andra frukost......

Tord med sin caddie.

 Jag med min caddie.

Och Roffe med sin....


Jag har sagt det förut, det är otroligt vackert uppe på Black Moutain.


Utmärkelse!



Naturligtvis blev det ett stopp vid mangostället.


Idag kom Lillemor, Gösta och Gunilla till byn. De hade även med sig Lillemors son Per med familj.


Efter vi kom hem från golfen, åkte vi till Yut för att träffa Avesta borna över en middag.

En trevlig kväll som vanligt nere hos Yut!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar