tisdag 3 december 2013

Onsdag 131204

Grattis Christina på 70-års dagen! Hoppas du får en fin födelsedag!

Imorse drog Roffe till Huahin för att spela SeaPine, med Astor, Göran och Roffe 2.

Jag åkte ner till Chang Corner och gick på bandet. Idag gick och sprang jag 1 mil!
Mitt mål innan jag åker hem är att springa en mil, och att inte gå så mycket under milen.
Vi får se!

Nu sitter jag hemma på altanen med en kopp kaffe och lite frukost. Det blåser väldigt idag också så det blir till att hålla sig från stranden.

Jag ska åka och handla lite, på eftermiddagen kommer dom och städar huset, och kl. 2 ska Lena och jag på massage.
Idag är det onsdagsmarknad också, på andra sidan motorvägen. Det blir troligen en 4 fika där med lite god kyckling till!

Ha en bra dag allihopa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar