fredag 18 november 2011

Söndag den 13 november, Avresa till Bangkok!

Ja, då var det dags att ge sig iväg. Pierre med familj körde mig ut till Arlanda.

Dom här 2 killarna, Noah och Milo, körde mig till Arlanda. Tack för skjutsen!



Jag flög SAS ner till Bangkok, med mellanlandning i Köpenhamn. Gick hur smidigt som helst.
Landat på Bangkoks Flygplats.

En karta som visar var man befinner sig i luften, nu börjar planet närma sig Bangkok.


Taxi stod på flygplatsen och väntade när jag kom. Mayoree som vi anlitar ofta. En jättebra taxitjej från Huahin.
Roffe väntade hemma i "nya huset". Jag var så nyfiken att se det. Vi började bygga det nya huset för 2 år sen, men nu är det äntligen klart. Det blev jättebra och så som vi ville ha det.
Första kvällen blev en slapparkväll hemma på altanen. Man är ganska mör efter resan, först flyget och sen taxi ner till Huay Yang. Jätteskönt att vara på plats och naturligtvis jättemysigt att träffa mannen min efter nästan 3 veckor!
Bilder på nya huset kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar