fredag 25 november 2011

Torsdag 111124, "Egentid"

Idag åkte Roffe till Huahin och spelade golf. Dom var 4 st från byn som skulle med och 2 st skulle ansluta på Black Mountain. Därför valde jag att stanna hemma + att ha lite koll på hundarna. Tyckte att dom skulle få installera sig ordenligt.
Kl. 8.00 var jag på Chang Corner, gymet i byn. Hade stämt träff med Oddvar, för att få ett träningsprogram. Han körde hårt med mig. Kommer nog att ha träningsvärk imorgon. Han är kunnig på detta, har själv sprungit flera maraton världen över mm.
Efter det hem och titta till hundarna. Kl. 12.00 hade jag bokat tid hos frissan, bredvid Chang Corner. Han tvättade håret på mig och klippte mig för 80 bath! 16 kronor. Tyvärr hade jag inte kameran med mig. Sen var jag tillbaka på Chang Corner för oljemassage. Jätteskönt!
Har inte tagit någon massage sen jag kom ner, så det var kanon.
Hem och fixa lite i huset. Sen kom Inger o Bernt förbi och hälsade på, Inger och jag tog ett glas vin.
Roffe kom hem vid 6-tiden och hade haft en jättetrevlig dag på Black Mountain, dom var 6 st som spelade och han kom 2:a.
Vi slappade och duschade sen åkte vi till Yut och åt middag. Dit kom hela gänget sen, Lars, Ola, Ey, Mats, Maggan, Tord o Lisbeth. Även Kärstin och Astor var där och åt. En jättetrevlig kväll.
Hem till huset strax efter nio, vi somnade som stockar, hade inte sovit så bra natten innan. Inatt sov hundarna hela natten, inga problem.
Tidigt sänggående = tidigt vaknande = 05.30.
Fortsättning följer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar