söndag 20 november 2011

Söndag den 20 nov

Vaknade tidigt, så vi tog en morgonpromenad. Eller förresten det har vi gjort varje dag sen jag kom förutom i torsdags när vi åkte och spelade golf. Vi går ca 30 min innan vi går hem och fixar frukost. Ett dopp i poolen när vi kommer hem och sen kaffe mm.
Idag försökte vi igen, med hjälp av Lars , att koppla Roffes dator till tv:n utan att få det att fungera. Troligen har datorn inte rätt grafikkortet. Vi får forska vidare. Tack Lars för hjälpen.
Sen åkte vi till Yut och åt lunch.
Vi har sedan legat vid poolen hemma och slappat. Jag har skypat med min syster och min Alexandra. Kul att prata med dem hemma och alldeles förträffligt med Skype, helt gratis.
Alexandra har bokat resa ner 15 december, och det ska bli så kul, var längesen hon var nere nu pga studier och arbete. Så hon är så välkommen!!!
Vi hoppas nu att brorsan Oscar och hans Malin lyckas hitta några bra biljetter så vi får se dem härnere också.
Ikväll har vi ätit hemma, var på marknaden och köpte kycklingfilé, ca 1 kg för 70 bath, ca 15 kr. Vi gjorde kycklingfilé med pestosås och sallad. Det var mycket gott. Imorgon drar vi till Bangkok kl. 07.00 för att shoppa på Ikea. Inga bilder idag, kommer senare. Sov gott därhemma!

1 kommentar: