onsdag 25 januari 2012

Onsdag 120125, Middag hos Noah o Milo

Ny dag, idag lyckades jag sova lite längre än till 3. Skönt! Jag var iallafall på jobbet före kl. 7. Först av alla som vanligt denna vecka.
Jobbade på och vid lunchtid drog jag iväg till Kungens Kurva och uträttade lite ärenden. Köpte bl.a. en ny kamera, den gamla har det kommit in sand i och det kostade lika mycket nästan att laga den. Lite suddiga bilder blir det, men man lär sig väl.
Jag fick beställning av Lars att köpa med en Mac Air till honom. Nu är den inhandlad, Lars!


Var bjuden till Pierre och Anetta på middag kl. 5. Tänkte köpa med mig tulpaner, men det blev en flaska rött vin istället, ett Amarone vin. Var jättegott!
Kan rekommenderas!

Anette hade lagat kålpudding, och det var supergott! Med potatis, sås och lingonsylt till. Det var längesen man åt det. Vanlig husmanskost.
Milo hittade en JÄTTESTOR gaffel.

Bolibompa på tv.


Anette har precis kommit hem från Thailand, där hon köpt med sig dessa härliga orkideer.

Sen blev det att läsa saga för Noah, innan vi tog en kaffe framför tv:n. Nu är jag hemma igen och nu väntar kudden!

Tack Pierre och Anette för en mysig kväll! Snart får vi rå om er nere i Thailand!

Imorgon blir det arbete, sen får jag nattgäster. Både Oscar och Alexandra kommer hit och äter, ska bli kul att ses igen.

Ha det bra! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar