söndag 29 januari 2012

Söndag, 120129

Efter frukosten var jag ner en sväng till Calle och Mamma och hälsade på.
Sen drog jag hemåt. Stannade på vägen och handlade lite saker som jag ska ha med mig ner till Thailand.
Idag var jag slö så det blev pizza. Mycket gott, har inte ätit det på jättelänge!

Pratade med Roffe och han berättade att våra hundar idag hade blivit steriliserade. Idag hade dom en veterinär som kom till hundgården, och tog ett antal tikar för sterilisering. Varin hade kommit hem med hundarna till Roffe efteråt, och efter att hundarna varit nedsövda var dom ganska groggy och hade ont. Han fick passa så att de inte gick och vinglade ner i poolen.
Hundgården.

Vår Chang på väg till steriliseringen.

Singha helt utslagen.

På väg.

Varin och Mia sitter och väntar med våra hundar!

Tack snälla ni för hjälpen!

Fixat och donat idag efter att ha varit borta hela helgen. Imorgon arbete igen. 4 dagar kvar sen är jag på väg igen, tillsammans med syrrans familj.
Längtar efter min Roffe nu! Kram till dej!

Ha en trevlig söndagkväl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar