lördag 21 januari 2012

Torsdag, 120119, Golf och Arbete

Grattis mormor Lisa, 93 år idag! Kommer och hälsar på dej nästa helg! Kram!
Idag gick vi långa rundan innan Roffe drog till Huahin för golfspel. Jag bakade en sockerkaka och fick några kaffegäster på förmiddagen. Inger, Bernt och Lisbeth kom förbi. Regn idag också, det är typiskt torsdagar, alltid regn, vet inte varför?!
Chokladkaka.

Trevligt med kaffegäster!

Jobbade sen en stund innan jag åkte ner till Chang Corner och tog en skön oljemassage en timme! På hemvägen stannade jag till hos Jim och gjorde manikyr och pedikyr, skönt att göra det innan man åker hem. Kostade 150 bath ca 30 kr för både fötter och händer!

Som vanligt på torsdagar är det vin hos Lars och Lena runt 5 tiden, så även idag. Roffe kom hem sent idag från golfen, men vi bestämde att vi skulle äta lite senare. Hasse ringde och sa att dom satt hos Mr Klea, så vi åkte dit. Åt paneng gay, red curry, starkt och gott.
Klea och Roffe, som ska alltid kivas lite.

Liza och de underbart söta hundvalparna som finns på restaurangen.

Hasse och Liza följde med hem till oss för en liten sängfösare.
God natt allihopa! Imorgon åker jag hem till Sverige och jobbar i 14 dagar innan jag kommer tillbaka till Huay Yang, då har jag min syster med familj med mig ner. Det ska bli jättekul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar