måndag 26 december 2011

Måndag, 111226, Sol och Bad

Annandag Jul! Idag blåser det storm härnere i byn, så vi bestämmer oss för att stanna vid poolen idag igen. Ungarna tycker det är skönt att ligga och slappa där. Sen åkte vi till Yut för lunch, och där fick vi en kul liten present, tror att det är godis i den.

Efter lunchen drog vi till Jims Salon, där klippning, manikyr och pedikyr skulle utföras.
Malin får fotvård, Oscar väntar på klippning.

Alex klipper sig "nick noi, nick noi", lite lite....

Sen var det dags för massage, alla tre drog till Chang Corner, för oljemassage.
Vårat gym Chang Corner, här kan man träna, få massage, fika, hembakt bröd, lussebullar, numera kan man också hyra cyklar, hänga med på cykelturer, golfresor ordnas härifrån mm mm .

En av tjejerna som jobbar här, Wii.

Vi säljer också lite svenskt godis, ostbågar, bilar, djungelvrål. Försäljningen
går ganska bra av detta.

Här har Wii bakat goda frallor.

Undet tiden de låg på massage, tog Roffe och jag långa promenadrundan.
Jag har väldiga problem med mina myggbett härnere, har fått ett jättestort igen på benet, som jag idag var tvungen att åka ner till sjukstugan och få rengjort och omlagt. Dom rengjorde det och lade om det, sen fick jag antibiotika, men det väntar jag med för att se om det inte blir bättre imorgon.

Ikväll är det V75, och som vanligt ska vi ner till Chang Corner. Vi stannade till på Bengts innan vi åkte ner dit. Barnen tog thaimat, som var jättestark, men dom hade beställt det och
tyckte det var gott. Roffe tog Korv och Makaroner.
Svensk Mat!

Vi blev inte miljonärer idag heller, men men, vi njuter av livet härnere och har det gott. Imorgon drar Oscar o Malin vidare, men inte förrän på kvällen, så imorgon blir det avskedsmiddag med en massa god thaimat och trevliga vänner.
God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar