onsdag 21 december 2011

Onsdag, 111221

Idag ingen promenad, var lite slöa idag. Alex drog till gymet efter frukost. Lite överskottsenergi tror jag. Sen låg vi vid poolen och läste. Lunchen blev hos Ann.
Pad Kaprao Kai, Kyckling med basilika, starkt och gott. Olas tjej Ey, hon åt nudelsoppa med massor med chili i. Fattar inte att hon kan äta så starkt, men dom vänjer sig.



Sen åkte jag ner till Chang Corner och tog en jätteskön oljemassage. Mjuk och fin i hela kroppen blir man.
Marknaden på onsdagar är alltid på andra sidan motorvägen. Alex och jag åkte dit och shoppade massa grönsaker och frukt. Sen stannade vi till på den nya optikern i byn. Skulle lämna in två par glasögon på lagning, men när vi väl var där insåg jag att dom låg kvar hemma.
Optikern.


Jag hittade ett par solglasögon som jag gillade, och bestämde mig för att åka tillbaka hit imorgon och göra synundersökning, det gör dom gratis om man beställer glasögon. Alex kommer också att göra synundersökning, för att sen köpa linser.

Hem och duscha och invänta Oscar o Malin. Dom kom till slut, klockan var över 8, och dom var glada att äntligen vara framme. Vi åkte till Yut och åt en snabbmiddag och sen installerade vi dem i lägenheten.

Hem och sova, Roffe ska spela golf imorgon och jag och ungdomarna hittar säkert på något. Misstänker att dom vill sola och bada!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar